Skip to content

Mgr. Ján Dulovič Výsledok práce, ktorá človeka baví, je ten najlepší výsledok:
Tvorba web stránok

Internet ma fascinoval od jeho vzniku. Hlavne spôsob ako sa vďaka stránke dostať medzi ľudí tak rýchlo. Pred rokmi som nemal o tvorbe webov žiadne vedomosti. Potom som začal experimentovať s rôznymi wysiwyg editormi. Bol som šťastný, keď sa mi podarilo spustiť prvú stránku.

Vo voľnom čase som sa vzdelával v tomto smere ďalej. Robil som stránky, písal texty na ne. Neskôr som sa dostal k iným systémom a editorom na tvorbu web stránok, ktoré som preskákal, až do času, keď ma internet doviedol k Wordpressu. Ako k najpopulárnejšiemu CMS systému na svete. Odvtedy som v ňom.

Spočiatku španielska dedina, v ktorej som si postupne našiel svoj domov.

Ako som tvoril stránky, začal som sa stretávať s pojmami SEO a COPYWRITING. Vždy ma zaujímal spôsob, ako môžem dostať svoju stránku na čo najvyššie miesta v Googli. Spočiatku taktiež španielska dedina .

Stále saučím nové veci. Investujem do toho prevažnú časť môjho času a financií. Baví ma to!

Čo si myslíte, je lepšie objednať si službu u človeka, ktorý vyštudoval informatiku preto, lebo ako „dieťa“ ešte nevedel, čo má študovať a teraz to robí, lebo nemá inú možnosť? Alebo u niekoho, koho tá práca baví, investuje svoje prostriedky do neustáleho vzdelávania?

Dlhé roky som strávil v zamestnaní, ktoré ma nenapĺňalo. Práca, ktorá vás nebaví, nie je odvedená stopercentne. Stále ma to ťahalo k internetu a spomínanej problematike. Stále ma pri tom drží. Už nejakých 14 rokov.

Tiež s tým všetkým priamo súvisí aj internetový marketing. S ním sú spojené PPC reklamné systémy a dnes najúčinnejšia reklama na Facebooku a Google. Spolu s dobrou optimizáciou stránok, teda SEO, zaručí vysokú návštevnosť webu. Tiež ma to baví, hlavne keď vidím, že to funguje.

Prevažnú časť svojho voľného času venujem týmto veciam. Ostatný čas venujem svojom ďalším koníčkom. Písaniu blogov /aj ako externý Copywriter pre renomovanú marketingovú agentúru/, športu, čítaniu kníh.

Chcem sa tomuto smeru venovať naďalej. Každú vašu objednávku prijímam ako výzvu ponúknuť seba a to najlepšie čo viem. Ako príležitosť k ďalšiemu napredovaniu a seba rozvoju.

Tak ako mi vy poskytnete túto príležitosť, ja sa budem snažiť poskytnúť vám príležitosť k vášmu rozvoju a napredovaniu vašej firmy prezentáciou na internete.